Zakelijk

Lagere schadelast, hoge klanttevredenheid, groot gemak.

Verzekeraars, leasemaatschappijen en fleetowners mogen meer verwachten van een specialist. GlasGarage streeft continu naar de hoogste klanttevredenheid, de laagste schadelast en optimaal gemak voor zakelijke relaties. SterrenService noemen we dat, speciaal voor zakelijke relaties.

De voordelen voor u als zakelijke relatie:

Administratie wordt volledig voor u verzorgd.

GlasGarage neemt aan de administratieve kant extra werk uit handen. Uw administratieve afdeling heeft geen omkijken naar de afhandeling van een schade. Door tijdig de dekking van de polis te controleren, wordt het indienen van onnodige declaraties voorkomen.

GlasGarage is alert op eventuele fraudepogingen of verdachte claims. Die worden direct gerapporteerd.

Eén vaste contactpersoon.

Uw financiële afdeling heeft één vaste contactpersoon voor de totale facturatie van alle vestigingen. Facturen worden vooraf gecontroleerd en gebundeld aangeleverd. De uiteindelijke facturatie vindt plaats via verzamelstaten en wordt elektronisch aangeleverd.

Beheersing schadelast.

Elke vestiging werkt actief mee aan beheersing van de schadelast. De verhouding tussen het aantal reparaties en vervanging wordt constant scherp gecontroleerd.

Prima beoordelingen.

Wij zijn erkend partner van Glasgarant. Deze organisatie wil binnen de branche van autoruitherstel de schadelast verlagen, de efficiency verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Op deze punten heeft GlasGarage al enkele malen de hoogste beoordeling gekregen.

glasgarantlogo

SterrenService.

Speciaal voor assurantiepersonen, volmachten en kleine en middelgrote leasemaatschappijen heeft GlasGarage  ‘SterrenService’ ontwikkeld. SterrenService is een loyaliteitsprogramma waarbij niet alleen de verzekeraar maar ook u, als gebruiker van SterrenService, profiteert van onze complete autoglasservice. De voordelen voor u:

  • Eenvoudig, met slechts 3 gegevens, schades melden via www.sterrenservice.nl
  • Belofte! Tijdens kantooruren wordt uw klant binnen 15 minuten door ons teruggebeld
  • Na ruitherstel ontvangt uw klant uit uw en onze naam een attentie
  • Centrale facturatie en rapportage
  • Hoge klanttevredenheid i.c.m. lage schadelast
  • Voor elke gemelde schade ontvangt u punten die u kan gebruiken voor leuke incentives

Kortom: topservice voor uw klanten, uit uw naam door GlasGarage geregeld!

Wilt u weten wat GlasGarage zakelijk voor u kan betekenen?
Hoe wij van meerwaarde zijn voor u en uw berijders?
Of wilt u meer weten over onze Sterrenservice?

Neem dan contact op voor een afspraak met Rob Vlak.
Samen met u maken wij een plan voor beperking van de schadelast en een samenwerking op maat.